Organizacja GS1 Polska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Marka Polskiej Gospodarki

A+ A A-
Odbył się webinar informacyjny dla uczestników systemu GS1

Google Polska oraz GS1 Polska przeprowadzili 10 października o godz. 10:00  webinar, który był doskonałą okazją do zdobycia wiedzy o szczegółach obowiązku podawania numeru GTIN w Google Shopping. Google planuje wprowadzenie tego obowiązku od 14 lutego 2017 roku.

 

Jak Google wdraża standardy GS1?

Od 2012 roku Google zachęca firmy prezentujące swoje produkty oraz pliki produktowe w Google Shopping do identyfikacji produktów za pomocą numeru GTIN. W wielu krajach stało się to obowiązkowe. Od lutego 2017 roku również firmy, które zamierzają wprowadzić swoje produkty do Google Shopping i sprzedawać je w Polsce będą musiały obowiązkowo podać ich numery GTIN.

Google wdrożyło także opracowany przez GS1 standard GS1 SmartSearch. Nowy standard opracowany został z myślą o sklepach i producentach. Stanowi zestaw globalnie zaakceptowanych znaczników oraz wytycznych używanych do opisu produktów na stronach internetowych. Dzięki wdrożeniu standardu wyszukiwarki mogą szybciej znaleźć dokładne informacje o produkcie.

 

W trakcie webinaru przedstawiciele Google Polska oraz eksperci Instytutu Logistyki i Magazynowania przedstawili narzędzie Google Shopping i opisali na czym będzie polegać obowiązek podawania numerów GTIN. Wyjaśnili także dlaczego wdrożenie unikalnej identyfikacji produktów przyspiesza proces wyszukiwania i ułatwia kupującym jego odnalezienie, a dla sprzedających oznacza poprawę widoczności oferowanych produktów.

Sprawdź nasze rozwiązania:

ILiM standardy GS1 czbILiM lancuchy dostaw czbILiM magazynowanie czbILiM transportILiM zarzadzanie zapasami czbILiM e-gospodarka czbILiM badania czbILiM ewnioski czb

     

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2012-2016

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj