Organizacja GS1 Polska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Marka Polskiej Gospodarki

A+ A A-
Zmiany w wyszukiwaniu Google dla wielu sklepów w sieci już od 14 lutego

Ważna informacja dla wszystkich, którzy promują swoje produkty w wyszukiwarce Google. 14 lutego lider internetowy wprowadził obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Adwords oraz Google Shopping numerem GTIN – Globalnym Numerem Jednostki Handlowej (ang. Global Trade Item Number), czyli unikatowym dla każdego produktu numerem kodu kreskowego.

Obowiązek dotyczy wszystkich produktów, które posiadają numery GTIN nadane przez właściciela marki. E-sklepy które dotychczas nie wykorzystywały numeru GTIN będą musiały dostosować strukturę opisu produktów do nowych obowiązków gdyż produkty, które nie posiadają tego popularnego identyfikatora są od 14 lutego przez Google odrzucane.

Więcej na ten temat w komunikacie Fundacji GS1 Polska.

Sprawdź nasze rozwiązania:

ILiM standardy GS1 czbILiM lancuchy dostaw czbILiM magazynowanie czbILiM transportILiM zarzadzanie zapasami czbILiM e-gospodarka czbILiM badania czbILiM ewnioski czb

     

  

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2012-2016

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj