Organizacja GS1 Polska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Marka Polskiej Gospodarki

Aktualności

  • 1
  • 2
  • 3

Dr Marcin Kraska powołany na Dyrektora Instytutu Logistyki i Magazynowania

Dr Marcin Kraska powołany na Dyrektora Instytutu Logistyki i Magazynowania

Decyzją Ministra Przedsiębiorczości i Technologii, Jadwigi Emilewicz, dr Marcin Kraska został powołany z dniem 14 września 2018 roku na stanowisko Dyrektora Instytutu Logistyki i Magazynowania. Dr Marcin Kraska jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie to Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), przez wiele lat pełnił rolę Kierownika w Centrum Elektronicznej Gospodarki w ILiM...

więcej

ECR Forum już 4 października!

ECR Forum już 4 października!

Wielkimi krokami zbliża się ECR Forum, wyjątkowo inspirująca konferencja i doroczne spotkanie menedżerów łańcucha dostaw branży FMCG i DIY. Ósma edycja ECR Forum: Collaboration in digital transformation odbędzie się 4 października br. w Centrum Konferencyjnym POLIN w Warszawie. Instytut Logistyki i Magazynowania pełni rolę Partnera branżowego tego wydarzenia.   Spotkanie jest znakomitym...

więcej

Już 19 września: szkolenie „EDI - Elektroniczna Wymiana Danych i e-faktura”

Już 19 września: szkolenie „EDI - Elektroniczna Wymiana Danych i e-faktura”

Instytut Logistyki i Magazynowania zaprasza 19 września 2018 r. do udziału w szkoleniu stacjonarnym pt. „EDI - Elektroniczna Wymiana Danych i e-faktura”.W trakcie szkolenia omówione zostaną podstawy elektronicznej wymiany danych stosowanej we współpracy handlowej i praktyce gospodarczej, a także aktualne kwestie związane z e-fakturowaniem w Polsce. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę teoretyczną...

więcej
A+ A A-

Quality Policy

The Institute of Logistics and Warehousing in Poznań is proud of the high quality of its research and development as well as the consulting activities conducted in the area of logistics and e-economy, which is based on the principle of striving to perfection.

The individual business processes, including customer service, knowledge and personnel management, are directed to achieve customer's full satisfaction through:

  • the employee's professionalism and creativity,
  • building a company without barriers,
  • using advanced information technologies in processes management and contacts with customers,
  • investing in knowledge development and supporting infrastructure,
  • the internal monitoring and control system,
  • rewarding the achieved results and possessed knowledge,
  • sustaining impartiality and confidentiality in operations.

The presented quality policy constitutes the Institute's obligation towards their customers, and is known and implemented by the Institute's all employees.

 

DIRECTOR
Institute of Logistics and Warehousing


dr Grzegorz Szyszka

     

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2012-2016

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj