Organizacja GS1 Polska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Marka Polskiej Gospodarki

Aktualności

  • 1
  • 2
  • 3

Odbyło się największe wydarzenie logistyczne w kraju: LOGISTICS 2018

Odbyło się największe wydarzenie logistyczne w kraju: LOGISTICS 2018

23 i 24 maja 2018 roku na Polskim Kongresie Logistycznym Logistics 2018, który odbył się w Poznaniu, spotkały się osobowości z praktyki gospodarczej i świata nauki, aby dyskutować o trendach i wyzwaniach oraz dzielić się wiedzą na temat nowych modeli biznesowych i koncepcji technologicznych obejmujące wszystkie etapy łańcucha dostaw.Polski Kongres...

więcej

Elektroniczne fakturowanie - badanie wśród wystawców faktur i dostawców IT

Elektroniczne fakturowanie - badanie wśród wystawców faktur i dostawców IT

Instytut Logistyki i Magazynowania oraz Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii przeprowadzają badania mierzące stopień przygotowania podmiotów publicznych i prywatnych do wystawiania i odbioru elektronicznych faktur. Prowadzone badania mają pomóc rozpoznać obecny poziom e-fakturowania w Polsce, ułatwić wystawcom faktur dostosowanie systemów informatycznych i poznać rynek dostawców systemów IT oraz oferowanych przez nich funkcjonalności...

więcej

Instytut Logistyki i Magazynowania wystawcą na VIII Konferencji Państwo 2.0

Instytut Logistyki i Magazynowania wystawcą na VIII Konferencji Państwo 2.0

Podczas VIII Konferencji Państwo 2.0, która odbyła się 22-23 lutego 2018 r. w Warszawie, zostały przedstawione dwa projekty realizowane przez Instytut Logistyki i Magazynowania.   Celem pierwszego z nich -  The Once-only Principle Project (TOOP) jest zbadanie i zademonstrowanie w praktyce działania „zasady jednorazowości” w aspekcie transgranicznym, w ramach kontaktów pomiędzy administracją publiczną...

więcej
A+ A A-

Quality Policy

The Institute of Logistics and Warehousing in Poznań is proud of the high quality of its research and development as well as the consulting activities conducted in the area of logistics and e-economy, which is based on the principle of striving to perfection.

The individual business processes, including customer service, knowledge and personnel management, are directed to achieve customer's full satisfaction through:

  • the employee's professionalism and creativity,
  • building a company without barriers,
  • using advanced information technologies in processes management and contacts with customers,
  • investing in knowledge development and supporting infrastructure,
  • the internal monitoring and control system,
  • rewarding the achieved results and possessed knowledge,
  • sustaining impartiality and confidentiality in operations.

The presented quality policy constitutes the Institute's obligation towards their customers, and is known and implemented by the Institute's all employees.

 

DIRECTOR
Institute of Logistics and Warehousing


dr Grzegorz Szyszka

     

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2012-2016

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj