Organizacja GS1 Polska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Marka Polskiej Gospodarki

Aktualności

  • 1
  • 2
  • 3

Odbyło się największe wydarzenie logistyczne w kraju: LOGISTICS 2018

Odbyło się największe wydarzenie logistyczne w kraju: LOGISTICS 2018

23 i 24 maja 2018 roku na Polskim Kongresie Logistycznym Logistics 2018, który odbył się w Poznaniu, spotkały się osobowości z praktyki gospodarczej i świata nauki, aby dyskutować o trendach i wyzwaniach oraz dzielić się wiedzą na temat nowych modeli biznesowych i koncepcji technologicznych obejmujące wszystkie etapy łańcucha dostaw.Polski Kongres...

więcej

Elektroniczne fakturowanie - badanie wśród wystawców faktur i dostawców IT

Elektroniczne fakturowanie - badanie wśród wystawców faktur i dostawców IT

Instytut Logistyki i Magazynowania oraz Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii przeprowadzają badania mierzące stopień przygotowania podmiotów publicznych i prywatnych do wystawiania i odbioru elektronicznych faktur. Prowadzone badania mają pomóc rozpoznać obecny poziom e-fakturowania w Polsce, ułatwić wystawcom faktur dostosowanie systemów informatycznych i poznać rynek dostawców systemów IT oraz oferowanych przez nich funkcjonalności...

więcej

Instytut Logistyki i Magazynowania wystawcą na VIII Konferencji Państwo 2.0

Instytut Logistyki i Magazynowania wystawcą na VIII Konferencji Państwo 2.0

Podczas VIII Konferencji Państwo 2.0, która odbyła się 22-23 lutego 2018 r. w Warszawie, zostały przedstawione dwa projekty realizowane przez Instytut Logistyki i Magazynowania.   Celem pierwszego z nich -  The Once-only Principle Project (TOOP) jest zbadanie i zademonstrowanie w praktyce działania „zasady jednorazowości” w aspekcie transgranicznym, w ramach kontaktów pomiędzy administracją publiczną...

więcej
A+ A A-

POLITYKA JAKOŚCI

Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu deklaruje wysoką jakość prowadzonej działalności naukowo-badawczej i doradczej w zakresie logistyki i elektronicznej gospodarki, budowanej na zasadzie organizacji dążącej do perfekcji.

Wyodrębnione procesy gospodarcze, w tym obsługi klienta, zarządzania wiedzą i personelem, ukierunkowane są na osiąganie pełnej satysfakcji odbiorców uzyskiwanej poprzez:

  • profesjonalizm i kreatywność pracowników,
  • budowę przedsiębiorstwa pozbawionego barier,
  • wykorzystywanie zaawansowanych technologii informatycznych do zarządzania procesami oraz kontaktami z klientami,
  • inwestowanie w rozwój wiedzy i wspomagającej ją infrastruktury,
  • wewnętrzny system monitoringu i kontroli,
  • premiowanie osiąganych rezultatów i posiadanej wiedzy,
  • zachowanie bezstronności i poufności działań.


Przedstawiona polityka jakości stanowi zobowiązanie Instytutu wobec klientów, jest znana i realizowana przez wszystkich pracowników ILiM.

 

DYREKTOR
Instytutu Logistyki i Magazynowania
dr Grzegorz Szyszka

     

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2012-2016

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj