Elektroniczna obsługa klienta urzędu

Dlaczego warto - korzyści dla urzędu

Wdrożenie elektronicznej obsługi Klienta przyspiesza współpracę pomiędzy Klientem i samym urzędem. Jest także obowiązkiem, wynikającym z Kodeksu Postępowania Administracyjnego. KPA wskazuje bowiem możliwość załatwianie spraw w formie dokumentu elektronicznego jako jeden z wariantów z których Klient urzędu może korzystać prowadząc postępowanie.

Udostępnienie przez urząd elektronicznego kanału procedowania z wykorzystaniem rekomendowanej przez nas rządowej platformy ePUAP zapewnia:

  • realizację obowiązków ustawowych
  • gwarancja korzystania z systemu zgodnego z aktualnymi przepisami prawa
  • możliwość nieodpłatnego korzystania z wielu aplikacji na ePUAP
  • wdrożenie rozwiązań sprawdzonych i stosowanych przez większość urzędów
  • możliwość samodzielnego tworzenia e-usług
  • niski koszt wdrożenia nowych e-usług
  • brak koszów utrzymania systemu
  • brak kosztów archiwizacji dokumentów elektronicznych
  • gwarancje bezpieczeństwa danych zapewnioną przez rozwiązania ePUAP
  • postrzeganie urzędu jako nowoczesnego i otwartego
  • profesjonalna pomoc doświadczonych specjalistów

Sprawdź nasze rozwiązania:

ILiM standardy GS1 czbILiM lancuchy dostaw czbILiM magazynowanie czbILiM transportILiM zarzadzanie zapasami czbILiM e-gospodarka czbILiM badania czbILiM ewnioski czb

© Instytut Logistyki i Magazynowania