Etapy realizacji - opis metodyki

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika, przez Instytut Logistyki Magazynowania z siedzibą w Poznaniu.


I. Definicje

  1. Administrator - oznacza Instytut Logistyki i Magazynowania z siedzibą w Poznaniu (61-755), ul. E. Estkowskiego 6, zarejestrowanym w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000052866, NIP: 777-00-20-410, Regon: 000018603, który świadczony usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.
  2. Cookies - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
  3. Cookies Administratora - oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.
  4. Cookies Zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.
  5. Serwis - oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działającą w domenie ilim.poznan.pl
  6. Urządzenie - oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
  7. Użytkownik - oznacza  podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

II. Rodzaje wykorzystywanych Cookies

  1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
  2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
    1. Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
    2. Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

III. Cele w jakich wykorzystywane są Cookies

  1. Administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:
    1. Konfiguracji serwisu
      1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu.
      2. rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
      3. zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik,
      4. zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści,
      5. rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp...
      6. ...
    2. Uwierzyteniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie
      1. utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
      2. poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki.
      3. optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.
      4. ...
    3. Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
      1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
      2. poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu.
      3. ...
    4. Zapamiętania lokalizacji użytkownika
      1. poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.
      2. ...
    5. Analiz i badań oraz audytu oglądalności
      1. tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
      2. ...
    6. Świadczenia usług reklamowych
      1. dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam usług i produktów firm trzecich;
      2. ...
    7. Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu
  2. Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
    1. prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:
      1. www.vimeo.com [administator cookies: Vimeo, LLC. z siedzibą w USA]
      2. www.youtube.com [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
      3. www.wrzuta.pl [administrator cookies: Free4Fresh Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie]
    2. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych:
      1. Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
      2. Gemius Traffic [administrator cookies: Gemius S.A. z siedzibą w Warszawie]
      3. Stat24 [administrator cookies: Redefine Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie]
      4. KissMetrics [administrator cookies: Space Pencil, Inc. z siedzibą w USA]
      5. <<NAZWA USŁUGI/DOMENY>>  [administrator cookies: <Nazwa i siedziba firmy>]
    3. prezentowania reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy:
      1. Google AdSense [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
      2. Sieć reklamowa [administrator cookies: Internetowy Dom Mediowy net S.A z siedzibą w Warszawie]
      3. Sieć reklamowa XXXXX [administrator cookies: ….....]
    4. zalogowania do serwisu za pomocą serwisu społecznościowego:
      1. Facebook Connect [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]
      2. Google [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
      3. LinkedIn [administrator cookies: LinkedIn Ireland Limited z siedzibą w Irlandii]
    5. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych:
      1. twitter.com [administrator cookies: Twitter Inc. z siedzibą w USA]
      2. plus.google.com  [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
      3. Facebook.com  [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]
      4. nk.pl  [administrator cookies: Nasza Klasa Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu]
      5. LinkedIn.com [administrator cookies: LinkedIn Ireland Limited z siedzibą w Irlandii]
    6. prezentowania opinii na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:
      1. opineo.pl [administrator cookies: Opineo Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu]
    7. wykorzystania funkcji w celu ułatwienia komunikacji za pośrednictwem strony internetowej Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:
      1. skype.com [administrator cookies: Microsoft Corporation z siedzibą w USA]

IV. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies

  1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  3. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

 

Poprawiono: czwartek, 21, marzec 2013 11:07

Odsłony: 982

Konsultanci Instytutu Logistyki i Magazynowania

Z przyjemnością odpowiemy na pytania na temat prezentowanych rozwiązań i usług


Konsultanci Piotr FrackowiakPiotr Frąckowiak
Od kilkunastu lat związany zawodowo z Instytutem Logistyki i Magazynowania i GS1 Polska. Pracuje nad możliwościami wdrożeń standardów systemu GS1 w polskich przedsiębiorstwach. Swoją wiedzę i kompetencje wykorzystuje praktycznie jako wykonawca i współwykonawca projektów konsultingowych w zakresie automatycznej identyfikacji, traceability i bezpieczeństwa żywności, realizowanych na rzecz klientów ILiM oraz w projektach europejskich. Jest odpowiedzialny za wdrażanie innowacyjnych kodów kreskowych GS1 DataBar oraz etykiet logistycznych GS1 w największych sieciach handlowych w kraju oraz u ich dostawców. Certyfikowany audytor GS1 Global Traceability Conformance (GTC).

 

Lider linii produktów:


Wdrażanie standardów GS1

Handel

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4979

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Anna Kosmacz-ChodorowskaAnna Kosmacz-Chodorowska
Główny Specjalista ds. wdrażania globalnych standardów e-gospodarki – GS1. Od ponad 30 lat realizuje projekty wdrożeniowe w zakresie usprawniania logistyki, stosowania kodów kreskowych (ADC) i dokumentów elektronicznych (EDI) w firmach wszelkich branż i instytucjach różnych sektorów gospodarki cywilnej i wojskowej, w tym na zlecenie KBN, ze środków UE (PHARE, PARP) i funduszu norweskiego oraz projektów rządowych. W ramach porozumienia współpracuje z MON i MZ, prowadzi seminaria i szkolenia, w tym organizowane przez: PTE, PTL, SIMP, NOT, PIO. Jest  autorem ok. 40 prac badawczych, 70 referatów konferencyjnych i ponad 500 artykułów i publikacji. Członek organizacji branżowych.                                                                                                                        
 

Lider linii produktów:


Wdrażanie standardów GS1

dostawy do wojska, produkcja, opakowania, wydawnictwa

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4980
kom: +48 605 539 718

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Michal GrabiaMichał Grabia
Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz Obszaru Badawczego EPC/RFID. Zarządza kluczowymi projektami badawczo-rozwojowymi i wdrożeniowymi. Zajmuje się opracowywaniem koncepcji, projektów oraz realizacją nowych produktów Instytutu Logistyki i Magazynowania z zakresu EPC/RFID, tworzeniem analiz biznesowych i strategii sprzedażowych rozwiązań. Jest współtwórcą Krajowego Laboratorium Technologii EPC/RFID, zlokalizowanego w Instytucie Logistyki i Magazynowania oraz współzałożycielem Europejskiej Sieci Laboratoriów EPC - GS1 in Europe Lab Network. Jest członkiem wielu organizacji i grup roboczych zajmujących się opracowywaniem nowych standardów technologii EPC/RFID. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z obszaru badań i zastosowania technologii radiowych w łańcuchu dostaw.

 

Lider linii produktów:


Laboratoria

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4946

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Marcin HajdulWaldemar Osmólski
Kierownik Centrum Wiedzy Logistycznej Instytutu Logistyki i Magazynowania, odpowiedzialny za nadzór nad rozwojem projektów badawczo – rozwojowych we współpracy z firmami zewnętrznymi oraz programami unijnymi. Ma duże doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy, duże zdolności w budowaniu efektywnych zespołów projektowych i umiejętność nadzoru procesów logistycznych. Przez wiele lat pracował jako Prezes Zarządu Ponetex, firmy logistycznej należącej do holenderskiej grupy Carpenter Europe. 

 

Lider linii produktów:


TSL

Łańcuchy dostaw

Transport

 

Kontakt:


tel: +48 61 666 4804

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.    


Konsultanci Tomasz JaniakTomasz Janiak
Kierownik Działu Upowszechniania  Wiedzy  w Instytucie Logistyki i Magazynowania. Redaktor działu zagranicznego czasopisma „Logistyka” i redaktor prowadzący książek ukazujących się w serii wydawniczej „Biblioteka Logistyka”. W swoim dorobku ma aktywny udział w prestiżowych konferencjach logistycznych w Niemczech. Jest autorem artykułów publikowanych w niemieckiej prasie branżowej (m.in. „Jahrbuch der Logistik” i „Wissenschaftliche Beiträge der TH Wildau”). Współautor podręcznika  Meine Logistik. Język  niemiecki dla logistyków. Członek Polskiego Towarzystwa Logistycznego.

 

Lider linii produktów:


Wydawnictwa

Raporty i publikacje

 

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4922

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Ilona KuzajIlona Kużaj-Aydar
Od 1996 w Instytucie Logistyki i Magazynowania prowadzi projekty promocyjne i koordynuje działania PR. Odpowiedzialna za organizację Polskiego Kongresu Logistycznego LOGISTICS – największego wydarzenia w branży logistycznej w Europie Środkowo-Wschodniej, gromadzącego ponad 800 uczestników. Od 2007 członek zarządu Polskiego Towarzystwa Logistycznego.

 

Lider linii produktów:


Konferencje i seminaria

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4930

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Artur KosmiderArtur Kośmider
Ekspert w Centrum Elektronicznej Gospodarki w Instytucie Logistyki i Magazynowania. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie rynku elektronicznej administracji oraz elektronicznego biznesu. Współautor i autor wielu publikacji realizowanych na zlecenia Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości związanych z rynek e-gospodarki m.in. Raportu o Stanie Elektronicznej Gospodarki w Polsce.
Centrum Elektronicznej Gospodarki realizuje działania związane z upraszczaniem i elektronizacją procedur administracyjnych i biznesowych. Posiadamy doświadczenie w zakresie realizacji projektów krajowych realizowanych systemowo jaki unijnych reprezentując często nasz kraj przed Komisją Europejską – SPOCS, epSOS, eCodex. W ramach centrum realizowane są również analizy i badania rynku e-gospodarki w Polsce i na świecie. Jako Centrum realizujemy działania zmierzające do rozwoju elektronicznej administracji i elektronicznego biznesu opierając się na innowacyjnych rozwiązaniach o trendach światowych e-faktury.

 

Lider linii produktów:


e-Gospodarka i e-Aministracja 

Administracja

 

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4929

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Karol NowaczykKarol Nowaczyk
Project Manager w zakresie szkoleń oraz e-learningu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie wdrażania rozwiązań e-learningowych w biznesie oraz środowisku akademickim. Współautor i autor wielu publikacji realizowanych na zlecenia Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, związanych z rynekiem e-gospodarki m.in. Raportu o Stanie Elektronicznej Gospodarki w Polsce.   Kierownik ds. szkoleń e-learning w projekcie UEPA.  Odpowiedzialny za przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń e-learning dla 12 500 pracowników administracji publicznej.  Kierownik projektów szkoleniowych: e-bit.edu.pl. NELDLOG, Traceback.

 

Lider linii produktów:


Szkolenia i kursy

 

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4961

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Artur OlejniczakArtur Olejniczak
Związany zawodowo z Instytutem Logistyki i Magazynowania. Pełni funkcję sekretarza redakcji czasopisma „Logistyka”. Trener Biznesu i wykładowca Wyższej Szkoły Logistyki. Moderator i Keynote Speaker największych branżowych konferencji branży TSL. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent rynku magazynowego oraz KEP w Polsce. Autor ponad 70 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, miesięcznika PRESS, Miesięcznika MSP i in. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z logistyką i branżą TSL. 

 

Lider linii produktów:


Edukacja

Systemy edukacyjne

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4926

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Krzysztof SieczkarekKrzysztof Sieczkarek
Kierownik akredytowanego przez Polskie Centrum Akredytacji Laboratorium Urządzeń Elektronicznych ILiM. Autoryzacja Ministerstw i Notyfikacja Komisji Europejskiej w zakresie Dyrektywy EMC, LVD i RTTE. Kierownik setek usług badawczych dotyczących znaku CE urządzeń elektronicznych, koordynator krajowych i międzynarodowych prac naukowych EMC, autor artykułów branżowych, członek Komitetu Technicznego nr 104 ds. Kompatybilności Elektromagnetycznej PKN, reprezentant Polski w ramach Międzynarodowego Komitetu Elektronicznego IEC TC 77 / CISPR ds. Kompatybilności Elektromagnetycznej, twórca i koordynator europejskiej sieci laboratoriów FOR-EMC.

 

Lider linii produktów:


Badania laboratoryjne

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4989

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Boguslaw SliwczynskiBogusław Śliwczyński
Prof. ndzw. dr hab. inż. Bogusław Śliwczyński jest Pełnomocnikiem Dyrektora Instytutu Logistyki i Magazynowania ds. Konsultingu. Posiada 20-letnie doświadczenie z zakresu zarządzania operacyjnego przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw, controllingu i kosztów oraz poprawy efektywności procesów. Jest ekspertem i doradcą zarządów wielu przedsiębiorstw, kierował lub był wykonawcą ponad 200 projektów dla przedsiębiorstw polskich i zagranicznych w zakresie doboru strategii operacyjnej, organizacji systemów zarządzania i controllingu, a także racjonalizacji procesów zakupów i zaopatrzenia, zarządzania zapasami, magazynowania, produkcji, transportu i dystrybucji. Konsultant i trener kadry kierowniczej dla ponad 1000 przedsiębiorstw wielu branż i sektorów gospodarki, w tym: motoryzacyjnej (m.in. Volkswagen, Volvo, Fiat, Lear Co), energetycznej i wydobywczej (m.in. PKN Orlen, LOTOS, Zespół Elektrowni PAK, Kompania Węglowa), logistycznej (m.in. Panopa Logistik, Ponetex Logistic, Schenker), handlowej (m.in. Grupa Metro, Tesco, Intermarche, Castorama, Rossmann), produkcyjnej (m.in. Alcatel-Lucent, Ruukki, Hochland, Stalexport, Zentis).
Ze względu na interdyscyplinarny obszar realizowanych prac i wiedzy wymaganej w praktyce, prof. Śliwczyński jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych i doktorem nauk technicznych. Autor ponad 80 publikacji z zakresu zarządzania operacyjnego, controllingu i logistyki, w tym książek "Controlling operacyjny łańcucha dostaw w zarządzaniu wartością produktu", "Planowanie logistyczne" i "Controlling w zarządzaniu logistyką".

 

Lider linii produktów:


Produkcja

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4956

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Jacek ZajacJacek Zając
Project Manager z obszaru magazynowania w Instytucie Logistyki i Magazynowania oraz wykładowca w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie w konsultingu logistycznym. Współautor metodyk konsultingowych projektowania systemów magazynowo-transportowych oraz diagnozowania procesu technologicznego magazynowania. Kierownik wielu projektów dotyczących usprawnienia procesów magazynowania oraz projektów dotyczących budowy - rozbudowy magazynów, centrów dystrybucji m. in. dla PKN ORLEN, US PHARMACIA, INTERMARCHE, UNILEVER Polska, WIX-FILTRON , L’Oréal Polska Sp. z o.o., Polpharma S.A., XS Sp. z o.o., HOLKAP Sp. z o.o., Stock Polska Sp. z o.o., Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o., TFP Sp. z o.o. , ORLEN OIL Sp. z o.o.

 

Lider linii produktów:


Magazynowanie

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4953

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


dr Anna Gawrońska-Błaszczyk 
Doktor nauk ekonomicznych, doradza w zakresie wykorzystania standardów GS1 w ochronie zdrowia. Uczestniczy w projektach badawczych międzynarodowych z zakresu standardów w obszarze tzw. e-zdrowia, w tym jako kierownik projektu (Antilope, epSOS, openMedicine) oraz w projektach komercyjnych krajowych z zakresu logistyki. Dodatkowo bierze udział w pracach międzynarodowej Grupy Roboczej ds. Ochrony Zdrowia GS1 (GS1 Global Healthcare Interest Group). Autorka licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zastosowania standardów GS1 w obszarze ochrony zdrowia. Ściśle współpracuje na co dzień z głównymi interesariuszami w obszarze ochrony zdrowia w Polsce, tj. Narodowym Funduszem Zdrowia, Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, jak również stowarzyszeniami branżowymi i klastrami medycznymi. Członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia HL7 oraz Polskiego Towarzystwa Telemedycyny i e-Zdrowia.
 

Lider linii produktów:


Ochrona zdrowia

e-zdrowie

 

Kontakt:


tel: +48 887 870 262

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Grzegorz Sokołowski
Ekspert w Centrum Standaryzacji w Instytucie Logistyki i Magazynowania; zajmuje się problematyką związaną ze standardami GS1 – ich popularyzacją, wdrażaniem i rozwojem. Swoją wiedzę i kompetencje wykorzystuje praktycznie jako wykonawca i współwykonawca kilkudziesięciu projektów konsultingowych w zakresie traceability/identyfikowalności, automatycznej identyfikacji, cash handling w ramach projektów polskich i międzynarodowych. Trener i uczestnik konferencji z zakresu traceability, wykorzystania standardów GS1 i nowych technologii. Autor kilkudziesięciu publikacji w czasopismach branżowych, jak również współautor dwóch książek. Poza tym członek Polskiego Towarzystwa Logistycznego (PTL), a także Komitetu Technicznego ds. Bezpieczeństwa Żywności w Polskim Komitecie Normalizacyjnym (PKN).
 

Lider linii produktów:


Traceability identyfikowalność cash-handling

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4978

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


dr inż. Krzysztof Muszyński
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze standaryzacją procesów wymiany informacji produktowych, od lat moderuje pracami opiniotwórczych Grup Roboczych GDSN - Katalogi Danych (grupa skupia największe sieci handlowe i producentów branży FMCG), DIYGA - Do It Yourself and Gardening (grupa skupia producentów i sieci branży narzędziowo - budowlanej) oraz HoReCa - Foodservice (dot. podmiotów branży gastronomicznej). Jest autorem wielu publikacji nt. nowoczesnych metod synchronizacji i systemów jakości danych podstawowych.
 

Lider linii produktów:


Dane podstawowe
katalogi elektroniczne

 

Kontakt:


tel: +48 510 093 558

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

Poprawiono: piątek, 20, styczeń 2017 11:15

Odsłony: 5044

   Kontakt grafika

Dział Obsługi Rynku


tel: 61 850 49 34


e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

 

 

 

Centrum GS1
tel: 61 850 49 79
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

 

Dział CL
tel: 61 666 48 04
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

 

Dział LI
tel: 61 85 049 66
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

 

Dział LA
tel: 61 850 49 89
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Dział NC
tel: 61 85 049 83
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Dział RW
tel: 61 850 49 22
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


 


Doradztwo w zakresie wykorzystania standardów GS1, w tym kodów kreskowych i numerów lokalizacyjnych (GLN)

Piotr Frąckowiak, tel. 61 850 49 79, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Anna Kosmacz-Chodorowska, tel. 61 850 49 80, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Grzegorz Sokołowski, tel. 61 850 49 78, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Doradztwo w sprawach technicznych wydruku kodów GS1, weryfikacja jakości symboli kodów kreskowych

Paweł Kaźmierczak, tel. 61 850 49 87, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Dominik Kupisz, tel. 61 850 49 81, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Doradztwo w zakresie zastosowań branżowych i rozwiązań GS1

Szpitale i farmacja: Anna Gawrońska-Błaszczyk, tel. 61 850 49 77, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Traceability: Grzegorz Sokołowski, tel. 61 850 49 78, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Upstream: Piotr Frąckowiak, tel. 61 850 49 79, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Mobile Commerce: Artur Kośmider, tel. 61 850 49 29, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Jacek Pucher, tel. 61 850 48 82, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Dostawy dla wojska: Anna Kosmacz-Chodorowska, tel. 61 850 49 80, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Wydawnictwa: Anna Kosmacz-Chodorowska, tel. 61 850 49 80, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Szkolenia GS1: Karol Nowaczyk, tel. 61 850 49 61, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Katalogi elektroniczne i sieć GDSN: Krzysztof Muszyński tel. 61 850 48 77, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Elektroniczna Wymiana Danych (EDI): Tadeusz Rudnicki, tel. 61 850 48 85, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Tomasz Kawecki, tel. 61 850 49 69, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


 

 

Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. Ewarysta Estkowskiego 6
61-755 Poznań

 

centrala: 61 850 48 90

Dyrektor: 61 850 49 00

fax: 61 852 63 76

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

                  

 

 

 

 

Zarejestrowany w Poznaniu pod numerem KRS: 0000052866
REGON: 000018603
NIP: 7770020410

Konto bankowe:
Bank Zachodni WBK S.A. 6 O/Poznań nr 39 1090 1362 0000 0000 3601 7908

Poprawiono: wtorek, 20, grudzień 2016 06:22

Odsłony: 10257

Wdrażamy innowacyjne rozwiązania w logistyce i e-gospodarce

Poznaj nasze najważniejsze produkty i usługi:


doradztwo logistyczne, audyt logistyczny, projektowanie magazynów, e-gospodarka

Projektowanie magazynów - optymalizacja przestrzeni magazynowej i procesów logistycznych w magazynie

Audyt logistyczny - analiza i usprawnienia dla obszarów: zapasów, transportu, magazynowania, dystrybucji

Optymalizacja Procesów Biznesowych

informatyczne systemy logistyczne, optymalizacja kosztów transportu, etykiety logistyczne, zarządzanie zapasami

Optymalizacja kosztów transportu - grupowe zakupy zleceń transportowych na elektronicznej platformie T-Scale

System EtLog - wydruk etykiet logistycznych na popularnych drukarkach - gwarancja standardów GS1

standardy GS1, szkolenia logistyczne, badania kompatybilności elektromagnetycznej, logistyczne systemy szkoleniowe

Standardy GS1 w praktyce: kody kreskowe, numery GTIN, numery GLN, EDI, kody DataBar

Laboratorium urządzeń elektronicznych - badania kompatybilności elektromagnetycznej i bezpieczeństwa elektrycznego urządzeń

Logistyczny pakiet edukacyjny - zestaw edukacyjnych wersji systemów logistycznych i programów dydaktycznych


Poprawiono: czwartek, 20, październik 2016 11:47

Odsłony: 26758

Sprawdź nasze rozwiązania:

ILiM standardy GS1 czbILiM lancuchy dostaw czbILiM magazynowanie czbILiM transportILiM zarzadzanie zapasami czbILiM e-gospodarka czbILiM badania czbILiM ewnioski czb

© Instytut Logistyki i Magazynowania