Organizacja GS1 Polska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Marka Polskiej Gospodarki

A+ A A-

Ogłoszenia archiwalne


 

Ogłoszenia archiwalne (nieaktualne)

 


 

Instytut Logistyki i Magazynowania

z siedzibą w Poznaniu

Zatrudni:

Radcę prawnego/Aplikanta radcowskiego/Prawnika

Zakres obowiązków:

Obsługa prawna instytutu badawczego w ramach Zespołu Prawnego, polegająca na sporządzaniu opinii prawnych, udzielaniu porad, opracowywaniu i opiniowaniu umów, nadzorze prawnym nad projektami, prowadzeniu windykacji, nadzorowaniu formalnym zamówień publicznych, w szczególności z zakresu prawa: cywilnego, własności intelektualnej, nowych technologii, zamówień publicznych, handlowego, administracyjnego oraz pracy.

Wymagania:

-    wykształcenie wyższe prawnicze,
-    umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz kompleksowego podejścia do zagadnienia,
-    samodzielność i konsekwencja w realizacji powierzonych zadań,
-    bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
-    rozumienie potrzeb i oczekiwań biznesowych,
-    zaangażowanie i dyspozycyjność,
-    umiejętność pracy w zespole,
-    zdolności interpersonalne i komunikacyjne.

Mile widziana:
-    aplikacja radcowska,
-  doświadczenie zawodowe; np. praktyczna znajomość procesu udzielania zamówień publicznych, oraz doświadczenie z zakresu prawa własności intelektualnej.


 Co oferujemy:

-    stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-    możliwość rozwoju zawodowego,
-    wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
-    możliwość uczestniczenia w dużych projektach krajowych i międzynarodowych,
-    atrakcyjny pakiet socjalny oraz benefity.


Oferty zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy składać  w kancelarii Instytutu Poznań ul. Estkowskiego 6, lub elektronicznie na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z dopiskiem „rekrutacja ZP 01/17” , Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Instytut Logistyki i Magazynowania dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 


 

Instytut Logistyki i Magazynowania

z siedzibą w Poznaniu

Zatrudni:

Radcę prawnego / Aplikanta radcowskiego / Prawnika

Obowiązki:

-    Obsługa prawna instytutu badawczego w ramach Zespołu Prawnego (sporządzanie opinii prawnych, udzielanie porad, opracowywanie i opiniowanie umów, nadzór prawny nad projektami, prowadzenie windykacji, udzielanie zamówień publicznych).

Wymagania:

-    wykształcenie wyższe prawnicze
-    bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa: cywilnego, własności intelektualnej, zamówień publicznych, handlowego, administracyjnego oraz pracy
-    bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-    rozumienie potrzeb i oczekiwań biznesowych
-    zaangażowanie i dyspozycyjność
-    umiejętność pracy w zespole
-    zdolności interpersonalne i komunikacyjne.

 

Mile widziana:

-    aplikacja radcowska,
-   doświadczenie zawodowe; np. praktyczna znajomość procesu udzielania zamówień publicznych oraz doświadczenie z zakresu prawa własności intelektualnej.


 Co oferujemy:

-    stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-    możliwość rozwoju zawodowego oraz kariery naukowej,
-    wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
-    możliwość uczestniczenia w dużych projektach krajowych i międzynarodowych,
-    atrakcyjny pakiet socjalny oraz benefity.


Oferty zawierające CV prosimy składać  w kancelarii Instytutu, Poznań ul. Estkowskiego 6, lub elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z dopiskiem "rekrutacja ZP 12/16".
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135, z późn. zm.)

 


 

Instytut Logistyki i Magazynowania

z siedzibą w Poznaniu

Zatrudni:

Projektanta/programistę Lotus Notes Domino

Kogo poszukujemy:

-    Doświadczonych pracowników ze stażem powyżej 2 lat,
-    Młodych pracowników ze stażem zawodowym 1-2 lat,
-    Absolwentów,
-    Studentów ostatnich lat studiów.

 

Zakres obowiązków:

-    Tworzenie nowych aplikacji, modyfikacje i rozwój istniejących aplikacji środowisku IBM Lotus Notes Domino,
-    Dokumentowanie tworzonego oprogramowania,
-    Rozwiązywanie problemów dotyczących aplikacji IBM Lotus Notes Domino.

 

Wymagania:

-    Umiejętność programowania w środowisku IBM Lotus Notes Domino R9,
-    Umiejętność analizy wymagań i projektowania aplikacji,
-    Znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dokumentacją w języku angielskim,
-    Umiejętność pracy w zespole,
-    Komunikatywność.

 

Dodatkowym atutem będzie:

-    Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
-    Znajomość technologii P21
-    Znajomość technologii XPages,
-    Znajomość języka SQL i zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych,
-    Znajomość HTML, CSS, JavaScript, XML,
-    Umiejętność projektowania grafiki / stron WWW,
-    Znajomość metodyki SCRUM,
-    Znajomość notacji BPMN,
-    Certyfikaty potwierdzające kwalifikacje programisty IBM Lotus Notes Domino.


 Co oferujemy:

-    Atrakcyjne wynagrodzenie,
-    Umowa o pracę  poprzedzona trzymiesięcznym okresem próbnym,
-    Pracę w przyjaznym, młodym i doświadczonym zespole przy realizacji projektów o zasięgu ogólnopolskim,
-    Przyjazne i atrakcyjne miejsce pracy w centrum miasta,
-    Pracę w stabilnej firmie z szeroką ofertą świadczeń socjalnych,
-    Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne szkolenia.


Oferty zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych , pokój  223,  Poznań ul. Estkowskiego 6, lub elektronicznie    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z  dopiskiem  „rekrutacja CI 07/16 ”. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).



 

 

 


 

Instytut Logistyki i Magazynowania

z siedzibą w Poznaniu

Zatrudni:

Sprzątaczkę do obsługi Centrum Kompetencyjnego

Obowiązki:

-    dbanie o czystość i porządek w salach konferencyjnych i seminaryjnych Centrum Kompetencyjnego Instytutu w ramach powierzonego rotacyjnie rejonu;
-    dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach biurowych
-    praca w godzinach popołudniowych wykonywana  ze względu na specyfikę funkcjonowania  obiektu także w soboty i niedziele

Wymagania:

-    wykształcenie co najmniej zawodowe;
-    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sprzątaczki w Centrum Kompetencyjnym Instytutu;
-    wysoka kultura osobista
-    niekaralność (kandydat/ka nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
-    umiejętność pracy w zespole,
-    sumienność, dokładność, odpowiedzialność
-    obowiązkowość, rzetelność, dbałość o czystość i mienie Instytutu
-    mile widziane doświadczenie zawodowe

 Co oferujemy:

-    pracę w renomowanej jednostce naukowej o ugruntowanej pozycji,
-    stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-    pakiet socjalny,
-    miłą atmosferę w zintegrowanym zespole.

Oferty zawierające  CV  oraz list motywacyjny prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych, Poznań   ul. E. Estkowskiego 6, pokój  223, lub elektronicznie na  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z  dopiskiem  „rekrutacja  KA 01/2016”. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).

 


 

Instytut Logistyki i Magazynowania

z siedzibą w Poznaniu

Zatrudni:

Specjalistę ds. zarządzania kompetencjami

Obowiązki:

- uczestnictwo w procesach opisu kompetencji specjalistycznych i tworzenia modeli kompetencyjnych
- koordynacja działań związanych z wartościowaniem stanowisk pracy tworzeniem/aktualizowaniem opisów stanowisk pracy
- wspomaganie w procesie rekrutacji i selekcji kandydatów
- umiejętność  przeprowadzania analizy opisów stanowisk i wspomaganie w przygotowywaniu projektów ogłoszeń o naborach.
- udział w tworzeniu polityki personalnej firmy
- organizacja i koordynowanie systemu/procesu Ocen Pracowniczych
- diagnozowanie potrzeb szkoleniowych, analizowanie informacji o pracownikach, organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w oparciu o uzgodnione plany rozwoju pracowników
- udział w budowaniu systemu motywacyjnego
- planowanie rozwoju zawodowego pracowników, ścieżek karier oraz zarządzanie nimi
- opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych procedur i regulacji z obszaru HR
- zaangażowanie w proces wdrażania nowych pracowników do organizacji,
- budowanie świadomości pracowników w zakresie misji, wizji i wartości firmy, itp.
- ścisła współpraca z innymi działami

 

Wymagania:

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata
- doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania szkoleniami (planowanie, budżetowanie, organizacja, badanie potrzeb)
- wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane z obszaru ZZL, psychologii lub pokrewne
- znajomość zagadnień z systemu/procesu Ocen Pracowniczych oraz ich koordynowanie  
- znajomość narzędzi oraz metod badań kompetencji i rozwoju pracowników  
- doświadczenie w opracowywaniu programów rozwojowych dla pracowników na różnych poziomach stanowisk
- doświadczenie w koordynowaniu procesów szkoleniowych
- znajomość metod i narzędzi HR w zakresie oceny pracy i kompetencji
- wysoko rozwinięte umiejętności interpesonalne - współpraca z osobami na różnych szczeblach w strukturze organizacyjnej
- umiejętność obsługi komputera i programów z pakietu MS Office
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy zarówno samodzielnej jak i w zespole
- zdolności analityczne, dokładność i sumienność
- bardzo dobra organizacja pracy, zorientowanie na cel
- umiejętność identyfikacji z organizacją i realizowanymi zadaniami oraz zaangażowanie w funkcjonowanie organizacji.
- dokładność, sumienność, systematyczność
- komunikatywność, umiejętność budowania relacji i wspierania współpracowników.

 Co oferujemy:

- pracę w renomowanej jednostce naukowej o ugruntowanej pozycji,
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- stałe doskonalenie  kompetencji zawodowych ,
- wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy,
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego i awansu,
- możliwość  współpracy w ramach krajowych i międzynarodowych  projektów,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet socjalny,
- miłą atmosferę w ambitnym, profesjonalnym  i zintegrowanym zespole.

Oferty zawierające  CV  oraz list motywacyjny prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych, Poznań   ul. E. Estkowskiego 6, pokój  223, lub elektronicznie na  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z  dopiskiem  „rekrutacja  NO 08/2015”.  Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).


 

Instytut Logistyki i Magazynowania

z siedzibą w Poznaniu

Zatrudni:

Specjalistę ds. Kontrolingu

 

Obowiązki:
- opracowywanie planów operacyjnych Instytutu i nadzór nad ich realizacją,
- koordynacja procesów pozyskiwania danych analitycznych,
- tworzenie raportów oraz analiza danych;
- udział w audytach i kontrolach zewnętrznych prowadzonych w związku z realizacją projektów ,
- koordynacja wybranych  sprawozdań z działalności Instytutu dla organów zewnętrznych,
- wspieranie pracowników Instytutu poprzez doradzanie  w optymalnym użytkowaniu dostępnych narzędzi informatycznych.


Wymagania:

- wykształcenie wyższe,
- kwalifikacje z zakresu zarządzania finansowego i rachunkowości zarządczej,
- wysoki poziom umiejętności analitycznych,
- komunikatywność,
- dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych, obróbki danych, narzędzi do przygotowywania prezentacji,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- samodzielność w   wykonywaniu zadań,
- dobra znajomość języka angielskiego.

Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w kontrolingu,
- znajomość zagadnień księgowych,
- znajomość systemów typu ERP oraz zapytań bazodanowych SQL.

Instytut oferuje:
- pracę w renomowanej jednostce naukowej o ugruntowanej pozycji,
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- stałe doskonalenie  kompetencji zawodowych,
- wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy,
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego i awansu,
- możliwość  współpracy w ramach krajowych i międzynarodowych  projektów,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet socjalny,
- miłą atmosferę w ambitnym, profesjonalnym  i zintegrowanym zespole.

Oferty zawierające  CV  oraz list motywacyjny prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych, Poznań ul. E. Estkowskiego 6, pokój  223, lub elektronicznie na  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z  dopiskiem  „rekrutacja  KK  01/2015”.  Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).


 

Instytut Logistyki i Magazynowania

z siedzibą w Poznaniu

Zatrudni:

Programistę PHP/.Net

 

Kogo poszukujemy:
- Doświadczonych pracowników ze stażem powyżej 2 lat.
- Młodych pracowników ze stażem zawodowym 1-2 lat,
- Absolwentów,
- Studentów ostatnich lat studiów,


Wymagania:
- Znajomość programowania obiektowego w języku PHP,
- Znajomość HTML, CSS, JavaScript, AJAX,
- Znajomość relacyjnych baz danych (MySQL, MsSQL) oraz zagadnień związanych z projektowaniem relacyjnych baz danych,
- Znajomość języka angielskiego w zakresie umożliwiającym swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność.

Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
- Znajomość  Joomla,, CakePHP, Zend Framework,
- Znajomość .NET Framework i języka C#,
- Praktyczna znajomość bibliotek DevExpress,
- Umiejętność pisania testów jednostkowych,
- Umiejętność projektowania grafiki / stron WWW,
- Znajomość metodyki SCRUM.

Co oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Umowa na czas określony 12 m-cy poprzedzona trzymiesięcznym okresem próbnym z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- Pracę w przyjaznym, młodym i doświadczonym zespole przy realizacji projektów o zasięgu ogólnopolskim,
- Przyjazne i atrakcyjne miejsce pracy w centrum miasta,
- Pracę w stabilnej firmie z szeroką ofertą świadczeń socjalnych,
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne szkolenia.

Oferty zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych , pokój  223, Poznań ul. Estkowskiego 6, lub elektronicznie  na  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z  dopiskiem  „rekrutacja CI 01/15”.

 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).

 


 

Instytut Logistyki i Magazynowania

z siedzibą w Poznaniu

Zatrudni:

Programistę /projektanta Lotus Notes Domino

Kogo poszukujemy:
- Doświadczonych pracowników ze stażem powyżej 2 lat.
- Młodych pracowników ze stażem zawodowym 1-2 lat,
- Absolwentów ,
- Studentów ostatnich lat studiów,
  

Główne zadania:
- Tworzenie nowych aplikacji, modyfikacje i rozwój istniejących aplikacji środowisku IBM Lotus Notes Domino,
- Dokumentowanie tworzonego oprogramowania,
- Rozwiązywanie problemów dotyczących aplikacji IBM Lotus Notes Domino.

Wymagania:
-  Umiejętność programowania w środowisku IBM Lotus Notes Domino R8/R9,
- Umiejętność analizy wymagań i projektowania aplikacji,
-  Znajomość technologii informatycznych i języków programowania,
- Dobra znajomość IBM Domino Designer,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dokumentacją w języku angielskim,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność.

Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
- Znajomość technologii P21
- Znajomość technologii XPages,
- Znajomość języka SQL i zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych,
- Znajomość HTML, CSS, JavaScript, XML,
- Umiejętność projektowania grafiki / stron WWW,
- Znajomość metodyki SCRUM,
- Certyfikaty potwierdzające kwalifikacje programisty IBM Lotus Notes Domino.

Co oferujemy:
-  Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Umowa na czas określony 12 m-cy poprzedzona trzymiesięcznym okresem próbnym z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- Pracę w przyjaznym, młodym i doświadczonym zespole przy realizacji projektów o zasięgu ogólnopolskim,
- Przyjazne i atrakcyjne miejsce pracy w centrum miasta,
- Pracę w stabilnej firmie z szeroką ofertą świadczeń socjalnych,
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne szkolenia.

Oferty zawierające  CV  oraz list motywacyjny prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych, Poznań,  ul. E. Estkowskiego 6, pokój  223,  lub elektronicznie na  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z  dopiskiem  „rekrutacja CI 2/15” 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).


  

Instytut Logistyki i Magazynowania

z siedzibą w Poznaniu

Zatrudni:

Administratora Bezpieczeństwa Informacji

Główne zadania na stanowisku:

Realizowanie zadań w zakresie nadzoru nad przestrzeganiem zasad ochrony danych osobowych: w tym szczególności :

  • zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności poprzez:
    a) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
    b) nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji, o której mowa w art. 36 ust. 2, oraz przestrzegania zasad w niej określonych,
    c) zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;
  • prowadzenie jawnego rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, zawierającego nazwę zbioru oraz informacje, o których mowa w art. 41 ust. 1 pkt 2-4a i 7.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe w obszarze Bezpieczeństwa Informacji oraz w pełnieniu obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych - ABI
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo
  • znajomość przepisów prawa oraz norm w zakresie Bezpieczeństwa, w szczególności - Bezpieczeństwa Informacji oraz Bezpieczeństwa Informatycznego
  • umiejętności tworzenia dokumentacji, wdrażania i monitorowania systemów bezpieczeństwa, analiz zdarzeń, raportowania, proponowania i implementowania rozwiązań
  • mile widziane zrealizowane szkolenie ABI oraz szkolenia w ramach norm PN ISO/IEC 27001:2007
  • samodzielność i konsekwencja w działaniu.

 Co oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Przyjazne i atrakcyjne miejsce pracy w centrum miasta,
  • Pracę w stabilnej firmie z szeroką ofertą świadczeń socjalnych,
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne szkolenia.

Oferty zawierające  CV  oraz list motywacyjny prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych, Poznań ul. E. Estkowskiego 6, pokój 223, lub elektronicznie na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. z dopiskiem „rekrutacja ABI 1/15”  Za wszystkie aplikacje dziękujemy. Informujemy, że tylko kompletne aplikacje będę rozpatrywane i skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).


 
 

Instytut  Logistyki i Magazynowania

Zatrudni:

Młodszego Specjalistę ds. Analiz Biznesowych

 

Obowiązki :

  • Wsparcie Centrum Doskonałości Procesowej w realizacji projektów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie modelowania procesów, analizy procesowej oraz testowania rozwiązań,
  • tworzenie dokumentacji z audytów i wdrożeń procesowych,
  • obsługa formalna Klientów wewnętrznych i zewnętrznych Centrum,
  • samodzielne wykorzystywanie narzędzi wspierających analizy procesowe,
  • stosowanie standardów BPMN w modelowaniu procesów oraz dokumentowaniu wymagań,
  • wykorzystywanie metod usprawniających pracę (np. zarządzanie projektami oraz zadaniami, projektowanie mierników),

 

Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe,
  • komunikatywność,
  • zdolność  szybkiego przyswajania wiedzy,
  • znajomość notacji BPMN oraz doświadczenie w sprzedaży będą dodatkowymi atutami,
  • dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point,
  • samodzielność, dokładność, skrupulatność oraz dobra organizacja pracy,
  • czynna znajomość języka angielskiego.

 

Instytut oferuje:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie odpowiednie do zajmowanego stanowiska i wkładu pracy,
  • pakiet socjalny,
  • miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.

 

Oferty zawierające  CV  oraz list motywacyjny prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych, Poznań   ul. E. Estkowskiego 6, pokój  223, lub elektronicznie na  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z  dopiskiem  „rekrutacja  KK  01/2015”.  Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).

 


 


Rada Naukowa
Instytutu Logistyki i Magazynowania
z siedzibą w Poznaniu przy  ul. E. Estkowskiego 6

na podstawie ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. nr 96, poz. 618 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 października 2010 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania konkursu na stanowisko dyrektora instytutu badawczego (Dz. U. nr 215, poz. 1412)

--------------------

ogłasza konkurs na stanowisko

Dyrektora Instytutu Logistyki i Magazynowania

--------------------

I. Wymagania dotyczące doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, warunkujące dopuszczenie do udziału w konkursie:  
1) posiadanie co najmniej stopnia naukowego doktora,
2) korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołami pracowniczymi,
4) posiadanie znajomości języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się w zakresie badań naukowych i prac rozwojowych,
5) osoba kandydująca nie może być skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

--------------------

II. Kandydaci proszeni są o złożenie wraz ze zgłoszeniem następujących dokumentów:  
1) informacji o dotychczasowym przebiegu pracy zawodowej, w tym o zakresie obowiązków związanych z zajmowanymi stanowiskami i pełnionymi funkcjami, okresie ich pełnienia, liczbie podległych pracowników oraz osiągnięciach zawodowych,
2) koncepcji rozwoju instytutu badawczego w formie prezentacji multimedialnej, złożonej na nośniku elektronicznym,
3) poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej i wykształcenia,
4) oświadczenia o niekaralności za umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.

--------------------

III. Materiały informacyjne dotyczące funkcjonowania Instytutu Logistyki i Magazynowania:
1) statut Instytutu Logistyki i Magazynowania,
2) regulamin organizacyjny Instytutu Logistyki i Magazynowania,
3) sprawozdanie finansowe Instytutu Logistyki i Magazynowania za rok 2013,
4) Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy,
5) Regulamin Pracy Instytutu Logistyki i Magazynowania

będą udostępnione osobom przystępującym do konkursu na stanowisko dyrektora w siedzibie Instytutu Logistyki i Magazynowania, w Poznaniu, przy ul. E. Estkowskiego 6, od dnia ukazania się ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora, (tj. od  12 września 2014 r.), do ostatniego dnia składania zgłoszeń   (tj. do 12 października 2014 r.), po złożeniu  przez kandydata dokumentów, o których mowa w pkt II.1 oraz pkt II. 3 – II.6 niniejszego ogłoszenia.

--------------------

IV. Zgłoszenia należy składać w siedzibie Instytutu Logistyki i Magazynowania, w Poznaniu przy ul. E. Estkowskiego 6, w Dziale Spraw Pracowniczych (budynek A, pok. 223, II piętro), od pn. do pt. w godzinach od 8:00 do 15:00, lub wysłać listem poleconym.

--------------------

V. Termin składania zgłoszeń wynosi 30 dni, liczonych od dnia następnego po ukazaniu się niniejszego ogłoszenia. W przypadku przesłania zgłoszenia listem poleconym decyduje data wpływu zgłoszenia  do Instytutu Logistyki i Magazynowania.


 

KOMUNIKAT I

 

Komisja konkursowa powołana przez Radę Naukową do wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Instytutu Logistyki i Magazynowania (Uchwała Nr 16/2014 z dnia 09.09.2014 roku) w składzie:

  1. Marcin Kardas – przedstawiciel MNiSzW,
  2. Henryk Nastalski – przedstawiciel MG,
  3. Iwona Szwach – przedstawiciel KEJN,
  4. Marcin Kraska – przedstawiciel ILiM,
  5. Ilona Kużaj-Aydar – przedstawiciel ILiM,

w dniu 21.10.2014 roku dopuściła do II etapu konkursu następujących kandydatów:

- Marcin Hajdul,
- Grzegorz Szyszka,
- Andrzej Wartecki,
- Jacek Żak.


 

KOMUNIKAT II

 

Uprzejmie informujemy, że Komisja Konkursowa w drugim etapie konkursu dokonała oceny Kandydatów uwzględniając m.in. opracowaną i przedstawioną koncepcję rozwoju instytutu badawczego pn. Instytut Logistyki i Magazynowania oraz przeprowadzoną rozmowę kwalifikacyjną.


Komisja Konkursowa podjęła uchwałę o przedstawieniu Ministrowi Gospodarki kandydatury Pana Grzegorza Szyszki na stanowisko Dyrektora instytutu badawczego pn. Instytutu Logistyki i Magazynowania z siedzibą w Poznaniu.


 

 

Instytut Logistyki i Magazynowania

zatrudni:

Analityka rozwiązań informatycznych

Miejsce pracy: Poznań

Opis stanowiska:

  • Tworzenie analiz technicznych z zakresu rozwoju e-usług w Polsce i UE
  • Tworzenie analizy wymagań biznesowych i technicznych systemów informatycznych
  • Przekładanie  wymagań biznesowych na projekt na poziomie funkcjonalnym i technicznym
  • Projektowanie formularzy elektronicznych do wdrożenia w systemie IT
  • Tworzenie dokumentacji testowej i testowanie e-usług

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne
  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Zdolności i umiejętności analityczne oraz kreatywność
  • Umiejętność modelowania procesów
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej
  • Znajomość podstaw XML
  • Umiejętność pracy w zespole

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość BPMN
  • Znajomość technologii webowych
  • Znajomość technologii podpisów elektronicznych
  • Wiedza z zakresu dokumentów elektronicznych w administracji publicznej
  • Doświadczenie w analizie przepisów prawa w Polsce

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (umowa o pracę).        
  • Pracę w ciekawych, innowacyjnych projektach związanych z obszarem e-gospodarki (e-administracja, e-biznes).
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole  otwartym na nowe wyzwania.
  • Pracę w stabilnej firmie z szeroką ofertą świadczeń socjalnych.


Oferty zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy składać w Dziale Spraw Pracowniczych, Poznań ul. E. Estkowskiego 6, pokój  223, lub elektronicznie na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   z dopiskiem  „rekrutacja CE 2/14” 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).

 

Sprawdź nasze rozwiązania:

ILiM standardy GS1 czbILiM lancuchy dostaw czbILiM magazynowanie czbILiM transportILiM zarzadzanie zapasami czbILiM e-gospodarka czbILiM badania czbILiM ewnioski czb

     

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2012-2016

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj