Organizacja GS1 Polska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Marka Polskiej Gospodarki

Aktualności

  • 1
  • 2
  • 3

Wykorzystanie standardu BPMN 2.0 w celu identyfikacji i mapowania procesów biznesowych: 19 listopada

Wykorzystanie standardu BPMN 2.0 w celu identyfikacji i mapowania procesów biznesowych: 19 listopada

Instytut Logistyki i Magazynowania serdecznie zaprasza na szkolenie stacjonarne pt. „Wykorzystanie standardu BPMN 2.0 w celu identyfikacji i mapowania procesów biznesowych”, zaplanowane na 19 listopada 2018 w Poznaniu. Szkolenie kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych tematyką standaryzacji i projektowania procesów biznesowych. Business Process Model and Notation 2.0. (BPMN 2.0.) jest międzynarodowym standardem...

więcej

Szkolenie z dyrektywy fałszywkowej: 13 listopada

Szkolenie z dyrektywy fałszywkowej: 13 listopada

Zapraszamy BRANŻĘ FARMACEUTYCZNĄ na szkolenie pt. „Dwuwymiarowy łańcuch dostaw, czyli jak wdrażać dyrektywę fałszywkową” 13 listopada 2018 r. do Poznania.Od 2019 roku zaczną obowiązywać nowe wymagania prawne w zakresie identyfikacji produktów leczniczych oraz gromadzenia i wymiany danych na ich temat. Czy o nowych wymogach prawnych wiemy wszystko? Jak przygotować się...

więcej

Instytut Logistyki i Magazynowania na liście Ośrodków Innowacji

Instytut Logistyki i Magazynowania na liście Ośrodków Innowacji

Instytut Logistyki i Magazynowania otrzymał akredytację Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, trafiając tym samym ponownie na listę Ośrodków Innowacji.   Zgodnie z założeniem Ośrodkiem Innowacji zostają podmioty zajmujące się szeroko pojętą promocją i inkubacją innowacyjnej przedsiębiorczości, transferem technologii i dostarczaniem usług proinnowacyjnych, aktywizacją przedsiębiorczości akademickiej oraz współpracą z biznesem. Zakładanym efektem ich działalności...

więcej
A+ A A-

POLITYKA JAKOŚCI

Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu deklaruje wysoką jakość prowadzonej działalności naukowo-badawczej i doradczej w zakresie logistyki i elektronicznej gospodarki, budowanej na zasadzie organizacji dążącej do perfekcji.

Wyodrębnione procesy gospodarcze, w tym obsługi klienta, zarządzania wiedzą i personelem, ukierunkowane są na osiąganie pełnej satysfakcji odbiorców uzyskiwanej poprzez:

  • profesjonalizm i kreatywność pracowników,
  • budowę przedsiębiorstwa pozbawionego barier,
  • wykorzystywanie zaawansowanych technologii informatycznych do zarządzania procesami oraz kontaktami z klientami,
  • inwestowanie w rozwój wiedzy i wspomagającej ją infrastruktury,
  • wewnętrzny system monitoringu i kontroli,
  • premiowanie osiąganych rezultatów i posiadanej wiedzy,
  • zachowanie bezstronności i poufności działań.


Przedstawiona polityka jakości stanowi zobowiązanie Instytutu wobec klientów, jest znana i realizowana przez wszystkich pracowników ILiM.

 

DYREKTOR
Instytutu Logistyki i Magazynowania w latach 1990-2018
dr Grzegorz Szyszka

     

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2012-2016

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj