Artykuły

Geomarketing - o usłudze


Analizy przestrzenne - istotny element optymalizacji sieci dystrybucji
Przedsiębiorstwa posiadają ogromne ilości danych do analizy. W trakcie analiz biznesowych i przygotowywania raportów generowane są obszerne zestawienia tabelaryczne, wsparte wizualizacjami w postaci wykresów oraz diagramów.  Działając w ten sposób nie zdajemy sobie  sprawy, że większość informacji ma swoje odniesienie przestrzenne, dzięki czemu możliwa jest wizualizacji danych na mapie. Lokalizacje związane z działalnością przedsiębiorstwa są niezwykle ważne przy podejmowaniu decyzji biznesowych.

Geomarketing jest rozwiązaniem wspierającym prowadzenie przestrzennych analiz biznesowych. Pozwala on w przejrzysty i bardzo czytelny sposób raportować i wizualizować działalność firmy, zarówno w układzie bieżącym, jak i planowanym.

Sprawdź nasze rozwiązania:

ILiM standardy GS1 czbILiM lancuchy dostaw czbILiM magazynowanie czbILiM transportILiM zarzadzanie zapasami czbILiM e-gospodarka czbILiM badania czbILiM ewnioski czb

             

  

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania