Etapy realizacji - opis metodyki

KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Twoich danych osobowych jest Instytut Logistyki i Magazynowania z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Estkowskiego 6, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000052866, NIP: 777-00-20-410, Regon: 000018603. (dalej: my)

Możesz się z nami skontaktować

• listownie na adres: Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań
• przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
• telefonicznie: 61 8504934

Inspektor ochrony danych

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować w sprawach związanych z posługiwaniem się przez nas danymi osobowymi, które nam udzielasz oraz korzystania z praw, które w związku z tym masz. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres: Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań (z dopiskiem "Inspektor Ochrony Danych")
• przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
• telefonicznie: 61 8504934

Cele przetwarzania

Będziemy posługiwać się Twoimi danymi osobowymi, aby świadczyć Ci następujące usługi:

• realizacja usługi newslettera,

• kontaktu z działem obsługi rynku,

• sprzedaży naszych produktów.


Okres przechowywania danych osobowych

Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe do momentu wycofania Twojej zgody.

Odbiorcy danych

Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT; firmom z którymi współpracujemy w działalności ubezpieczeniowej; finansowej; obsługi newslettera; sprzedaży naszych produktów; oferowania naszych usług; komunikowania się z Tobą; aby nasza usługa była kompletna i na najwyższym poziomie etc. Tacy odbiorcy posługują się Twoimi danymi tylko zgodnie z naszymi poleceniami dlatego, że mają z nami zawartą umowę.

Twoje prawa

Dlatego, że posługujemy się Twoimi danymi osobowymi masz:
a. prawo wycofania zgody akceptującej regulamin na przetwarzanie danych,
b. prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
c. prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
d. prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych,
e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
f. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy posługujemy się Twoimi danymi na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
g. prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Ci tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Tobą lub na podstawie Twojej zgody.

Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach powyżej).

Pamiętaj też, że masz prawo wycofania zgody. W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na posługiwanie się przez nas Twoimi danymi osobowymi. Jednak cofnięcie zgody nie będzie wpływać na to, że mogliśmy posługiwać się Twoimi danymi osobowymi przez cały okres obowiązywania zgody tj. na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.

Prawo wniesienia skargi do organu. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Strona www.ilim.poznan.pl używa Cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.

Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.

Drogi Użytkowniku, monitorujemy Twoją aktywność tak jak innych odwiedzających naszą stronę, co obejmuje np. wyszukiwanie słów kluczowych, zamieszczanie ofert oraz zarządzanie Twoją aktywnością na naszej stronie. Jednak nie podejmujemy zautomatyzowanego działania, które wywoływałoby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób mogło istotnie na Ciebie wpływać. Na to potrzebowalibyśmy Twojej zgody.


Definicje

Administrator - oznacza Instytut Logistyki i Magazynowania z siedzibą w Poznaniu (61-755), ul. E. Estkowskiego 6, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000052866, NIP: 777-00-20-410, Regon: 000018603, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

Cookies - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

Cookies własne - oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.

Cookies zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.

Serwis - oznacza stronę internetową pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działającą w domenie ilim.poznan.pl

Urządzenie - oznacza elektroniczne urządzenie, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.

Użytkownik - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

Rodzaje wykorzystywanych Cookies

a) „niezbędne” pliki Cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki Cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;

b) „wydajnościowe” pliki Cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia Cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami Cookies jest dostępna na stronie http://www.allaboutCookies.org/manage-Cookies. Znajdziesz ją też na dole tej strony.


Cele w jakich wykorzystywane są Cookies

1. Administrator wykorzystuje Cookies własne w następujących celach:
a. Uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie
- utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki.
- optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

b. Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
- dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu.

c. Zapamiętania lokalizacji użytkownika.
- poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.

d. Analiz i badań oraz audytu oglądalności.
- tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.

e. Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu.

2. Administrator usługi wykorzystuje Cookies zewnętrzne w następujących celach:
a. prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego:
- www.youtube.com [administrator Cookies: Google Inc z siedzibą w USA]

b. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych:
- Google Analytics [administrator Cookies: Google Inc z siedzibą w USA]

c. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych:
- twitter.com [administrator Cookies: Twitter Inc. z siedzibą w USA]
- plus.google.com [administrator Cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
- Facebook.com [administrator Cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA]

Warunki przechowywania Cookies

Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

Zmiana ustawień Cookies

Google Chrome
Menu > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści > Pliki cookie

Internet Explorer
Menu > Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność

Mozilla Firefox
Menu > Opcje > Prywatność > Historia

Opera
Menu > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka

Safari
Menu > Preferencje > Prywatność > Pliki cookie

Poprawiono: czwartek, 24, maj 2018 08:40

Odsłony: 2384

Konsultanci Instytutu Logistyki i Magazynowania

Z przyjemnością odpowiemy na pytania na temat prezentowanych rozwiązań i usług


Konsultanci Piotr FrackowiakPiotr Frąckowiak
Od kilkunastu lat związany zawodowo z Instytutem Logistyki i Magazynowania i GS1 Polska. Pracuje nad możliwościami wdrożeń standardów systemu GS1 w polskich przedsiębiorstwach. Swoją wiedzę i kompetencje wykorzystuje praktycznie jako wykonawca i współwykonawca projektów konsultingowych w zakresie automatycznej identyfikacji, traceability i bezpieczeństwa żywności, realizowanych na rzecz klientów ILiM oraz w projektach europejskich. Jest odpowiedzialny za wdrażanie innowacyjnych kodów kreskowych GS1 DataBar oraz etykiet logistycznych GS1 w największych sieciach handlowych w kraju oraz u ich dostawców. Certyfikowany audytor GS1 Global Traceability Conformance (GTC).

 

Lider linii produktów:


Wdrażanie standardów GS1

Handel

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4979

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Anna Kosmacz-ChodorowskaAnna Kosmacz-Chodorowska
Główny Specjalista ds. wdrażania globalnych standardów e-gospodarki – GS1. Od ponad 30 lat realizuje projekty wdrożeniowe w zakresie usprawniania logistyki, stosowania kodów kreskowych (ADC) i dokumentów elektronicznych (EDI) w firmach wszelkich branż i instytucjach różnych sektorów gospodarki cywilnej i wojskowej, w tym na zlecenie KBN, ze środków UE (PHARE, PARP) i funduszu norweskiego oraz projektów rządowych. W ramach porozumienia współpracuje z MON i MZ, prowadzi seminaria i szkolenia, w tym organizowane przez: PTE, PTL, SIMP, NOT, PIO. Jest  autorem ok. 40 prac badawczych, 70 referatów konferencyjnych i ponad 500 artykułów i publikacji. Członek organizacji branżowych.                                                                                                                        

Lider linii produktów:


Wdrażanie standardów GS1

dostawy do wojska, produkcja, opakowania, wydawnictwa

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4980
kom: +48 605 539 718

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Michal GrabiaMichał Grabia
Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz Obszaru Badawczego EPC/RFID. Zarządza kluczowymi projektami badawczo-rozwojowymi i wdrożeniowymi. Zajmuje się opracowywaniem koncepcji, projektów oraz realizacją nowych produktów Instytutu Logistyki i Magazynowania z zakresu EPC/RFID, tworzeniem analiz biznesowych i strategii sprzedażowych rozwiązań. Jest współtwórcą Krajowego Laboratorium Technologii EPC/RFID, zlokalizowanego w Instytucie Logistyki i Magazynowania oraz współzałożycielem Europejskiej Sieci Laboratoriów EPC - GS1 in Europe Lab Network. Jest członkiem wielu organizacji i grup roboczych zajmujących się opracowywaniem nowych standardów technologii EPC/RFID. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z obszaru badań i zastosowania technologii radiowych w łańcuchu dostaw.

 

Lider linii produktów:


Laboratoria

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4946

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Marcin HajdulWaldemar Osmólski
Kierownik Centrum Standaryzacji Instytutu Logistyki i Magazynowania, odpowiedzialny za nadzór nad rozwojem projektów badawczo – rozwojowych we współpracy z firmami zewnętrznymi oraz programami unijnymi. Ma duże doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy, duże zdolności w budowaniu efektywnych zespołów projektowych i umiejętność nadzoru procesów logistycznych. Przez wiele lat pracował jako Prezes Zarządu Ponetex, firmy logistycznej należącej do holenderskiej grupy Carpenter Europe. 

 

Lider linii produktów:


TSL

Łańcuchy dostaw

Transport

 

Kontakt:


tel: +48 61 666 4804

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.    


Konsultanci Tomasz JaniakTomasz Janiak
Kierownik Działu Upowszechniania  Wiedzy  w Instytucie Logistyki i Magazynowania. Redaktor działu zagranicznego czasopisma „Logistyka” i redaktor prowadzący książek ukazujących się w serii wydawniczej „Biblioteka Logistyka”. W swoim dorobku ma aktywny udział w prestiżowych konferencjach logistycznych w Niemczech. Jest autorem artykułów publikowanych w niemieckiej prasie branżowej (m.in. „Jahrbuch der Logistik” i „Wissenschaftliche Beiträge der TH Wildau”). Współautor podręcznika  Meine Logistik. Język  niemiecki dla logistyków. Członek Polskiego Towarzystwa Logistycznego.

 

Lider linii produktów:


Wydawnictwa

Raporty i publikacje

 

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4922

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.



Konsultanci Karol NowaczykKarol Nowaczyk
Project Manager w zakresie szkoleń oraz e-learningu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie wdrażania rozwiązań e-learningowych w biznesie oraz środowisku akademickim. Współautor i autor wielu publikacji realizowanych na zlecenia Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, związanych z rynekiem e-gospodarki m.in. Raportu o Stanie Elektronicznej Gospodarki w Polsce.   Kierownik ds. szkoleń e-learning w projekcie UEPA.  Odpowiedzialny za przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń e-learning dla 12 500 pracowników administracji publicznej.  Kierownik projektów szkoleniowych: e-bit.edu.pl. NELDLOG, Traceback.

 

Lider linii produktów:


Szkolenia i kursy

 

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4961

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.



Konsultanci Krzysztof SieczkarekKrzysztof Sieczkarek
Kierownik akredytowanego przez Polskie Centrum Akredytacji Laboratorium Urządzeń Elektronicznych ILiM. Autoryzacja Ministerstw i Notyfikacja Komisji Europejskiej w zakresie Dyrektywy EMC, LVD i RTTE. Kierownik setek usług badawczych dotyczących znaku CE urządzeń elektronicznych, koordynator krajowych i międzynarodowych prac naukowych EMC, autor artykułów branżowych, członek Komitetu Technicznego nr 104 ds. Kompatybilności Elektromagnetycznej PKN, reprezentant Polski w ramach Międzynarodowego Komitetu Elektronicznego IEC TC 77 / CISPR ds. Kompatybilności Elektromagnetycznej, twórca i koordynator europejskiej sieci laboratoriów FOR-EMC.

 

Lider linii produktów:


Badania laboratoryjne

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4989

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Boguslaw SliwczynskiBogusław Śliwczyński
Prof. ndzw. dr hab. inż. Bogusław Śliwczyński jest Pełnomocnikiem Dyrektora Instytutu Logistyki i Magazynowania ds. Konsultingu. Posiada 20-letnie doświadczenie z zakresu zarządzania operacyjnego przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw, controllingu i kosztów oraz poprawy efektywności procesów. Jest ekspertem i doradcą zarządów wielu przedsiębiorstw, kierował lub był wykonawcą ponad 200 projektów dla przedsiębiorstw polskich i zagranicznych w zakresie doboru strategii operacyjnej, organizacji systemów zarządzania i controllingu, a także racjonalizacji procesów zakupów i zaopatrzenia, zarządzania zapasami, magazynowania, produkcji, transportu i dystrybucji. Konsultant i trener kadry kierowniczej dla ponad 1000 przedsiębiorstw wielu branż i sektorów gospodarki, w tym: motoryzacyjnej (m.in. Volkswagen, Volvo, Fiat, Lear Co), energetycznej i wydobywczej (m.in. PKN Orlen, LOTOS, Zespół Elektrowni PAK, Kompania Węglowa), logistycznej (m.in. Panopa Logistik, Ponetex Logistic, Schenker), handlowej (m.in. Grupa Metro, Tesco, Intermarche, Castorama, Rossmann), produkcyjnej (m.in. Alcatel-Lucent, Ruukki, Hochland, Stalexport, Zentis).
Ze względu na interdyscyplinarny obszar realizowanych prac i wiedzy wymaganej w praktyce, prof. Śliwczyński jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych i doktorem nauk technicznych. Autor ponad 80 publikacji z zakresu zarządzania operacyjnego, controllingu i logistyki, w tym książek "Controlling operacyjny łańcucha dostaw w zarządzaniu wartością produktu", "Planowanie logistyczne" i "Controlling w zarządzaniu logistyką".

 

Lider linii produktów:


Produkcja

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4956

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


Konsultanci Jacek ZajacJacek Zając
Project Manager z obszaru magazynowania w Instytucie Logistyki i Magazynowania oraz wykładowca w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie w konsultingu logistycznym. Współautor metodyk konsultingowych projektowania systemów magazynowo-transportowych oraz diagnozowania procesu technologicznego magazynowania. Kierownik wielu projektów dotyczących usprawnienia procesów magazynowania oraz projektów dotyczących budowy - rozbudowy magazynów, centrów dystrybucji m. in. dla PKN ORLEN, US PHARMACIA, INTERMARCHE, UNILEVER Polska, WIX-FILTRON , L’Oréal Polska Sp. z o.o., Polpharma S.A., XS Sp. z o.o., HOLKAP Sp. z o.o., Stock Polska Sp. z o.o., Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o., TFP Sp. z o.o. , ORLEN OIL Sp. z o.o.

 

Lider linii produktów:


Magazynowanie

 

Kontakt:


tel: +48 61 850 4953

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


dr Anna Gawrońska-Błaszczyk 
Doktor nauk ekonomicznych, doradza w zakresie wykorzystania standardów GS1 w ochronie zdrowia. Uczestniczy w projektach badawczych międzynarodowych z zakresu standardów w obszarze tzw. e-zdrowia, w tym jako kierownik projektu (Antilope, epSOS, openMedicine) oraz w projektach komercyjnych krajowych z zakresu logistyki. Dodatkowo bierze udział w pracach międzynarodowej Grupy Roboczej ds. Ochrony Zdrowia GS1 (GS1 Global Healthcare Interest Group). Autorka licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zastosowania standardów GS1 w obszarze ochrony zdrowia. Ściśle współpracuje na co dzień z głównymi interesariuszami w obszarze ochrony zdrowia w Polsce, tj. Narodowym Funduszem Zdrowia, Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, jak również stowarzyszeniami branżowymi i klastrami medycznymi. Członek założyciel Polskiego Stowarzyszenia HL7 oraz Polskiego Towarzystwa Telemedycyny i e-Zdrowia.

Lider linii produktów:


Ochrona zdrowia

e-zdrowie

 

Kontakt:


tel: +48 887 870 262

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


dr inż. Krzysztof Muszyński
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze standaryzacją procesów wymiany informacji produktowych, od lat moderuje pracami opiniotwórczych Grup Roboczych GDSN - Katalogi Danych (grupa skupia największe sieci handlowe i producentów branży FMCG), DIYGA - Do It Yourself and Gardening (grupa skupia producentów i sieci branży narzędziowo - budowlanej) oraz HoReCa - Foodservice (dot. podmiotów branży gastronomicznej). Jest autorem wielu publikacji nt. nowoczesnych metod synchronizacji i systemów jakości danych podstawowych.

Lider linii produktów:


Dane podstawowe
katalogi elektroniczne

 

Kontakt:


tel: +48 510 093 558

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Poprawiono: czwartek, 07, maj 2020 11:12

Odsłony: 9833

   Kontakt grafika

Dział Obsługi Rynku


tel: 61 850 49 34


e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

 

 

 

Centrum GS1
tel: 61 850 49 79
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

 

Dział CL
tel: 61 666 48 04
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

 

Dział LI
tel: 61 85 049 66
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

 

 

Dział LA
tel: 61 850 49 89
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Dział NC
tel: 61 85 049 83
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Dział RW
tel: 61 850 49 22
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


 


Doradztwo w zakresie wykorzystania standardów GS1, w tym kodów kreskowych i numerów lokalizacyjnych (GLN)

Piotr Frąckowiak, tel. 61 850 49 79, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Anna Kosmacz-Chodorowska, tel. 61 850 49 80, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Grzegorz Sokołowski, tel. 61 850 49 78, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Doradztwo w sprawach technicznych wydruku kodów GS1, weryfikacja jakości symboli kodów kreskowych

Paweł Kaźmierczak, tel. 61 850 49 87, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Dominik Kupisz, tel. 61 850 49 81, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Doradztwo w zakresie zastosowań branżowych i rozwiązań GS1

Szpitale i farmacja: Anna Gawrońska-Błaszczyk, tel. 61 850 49 77, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Traceability: Grzegorz Sokołowski, tel. 61 850 49 78, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Upstream: Piotr Frąckowiak, tel. 61 850 49 79, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Dostawy dla wojska: Anna Kosmacz-Chodorowska, tel. 61 850 49 80, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Wydawnictwa: Anna Kosmacz-Chodorowska, tel. 61 850 49 80, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Szkolenia GS1: Karol Nowaczyk, tel. 61 850 49 61, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Katalogi elektroniczne i sieć GDSN: Krzysztof Muszyński tel. 61 850 48 77, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Elektroniczna Wymiana Danych (EDI): Tadeusz Rudnicki, tel. 61 850 48 85, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Tomasz Kawecki, tel. 61 850 49 69, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.


 

 

Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. Ewarysta Estkowskiego 6
61-755 Poznań

 

centrala: 61 850 48 90

Dyrektor: 61 850 49 00

fax: 61 852 63 76

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

                  

 

 

 

 

Zarejestrowany w Poznaniu pod numerem KRS: 0000052866
REGON: 000018603
NIP: 7770020410

Konto bankowe:
Santander Bank Polska S.A. 6 O/Poznań nr 39 1090 1362 0000 0000 3601 7908

Poprawiono: poniedziałek, 17, wrzesień 2018 11:25

Odsłony: 13478

Wdrażamy innowacyjne rozwiązania w logistyce i e-gospodarce

Poznaj nasze najważniejsze produkty i usługi:


doradztwo logistyczne, audyt logistyczny, projektowanie magazynów, e-gospodarka

Projektowanie magazynów - optymalizacja przestrzeni magazynowej i procesów logistycznych w magazynie

Audyt logistyczny - analiza i usprawnienia dla obszarów: zapasów, transportu, magazynowania, dystrybucji

Optymalizacja Procesów Biznesowych

informatyczne systemy logistyczne, optymalizacja kosztów transportu, etykiety logistyczne, zarządzanie zapasami

Optymalizacja kosztów transportu - grupowe zakupy zleceń transportowych na elektronicznej platformie T-Scale

System EtLog - wydruk etykiet logistycznych na popularnych drukarkach - gwarancja standardów GS1

standardy GS1, szkolenia logistyczne, badania kompatybilności elektromagnetycznej, logistyczne systemy szkoleniowe

Standardy GS1 w praktyce: kody kreskowe, numery GTIN, numery GLN, EDI, kody DataBar

Laboratorium urządzeń elektronicznych - badania kompatybilności elektromagnetycznej i bezpieczeństwa elektrycznego urządzeń

Logistyczny pakiet edukacyjny - zestaw edukacyjnych wersji systemów logistycznych i programów dydaktycznych


Poprawiono: czwartek, 20, październik 2016 11:47

Odsłony: 52272

 

Zobacz ulotkę produktu:

Optymalizacja poziomu zapasów ulotka

Sprawdź nasze rozwiązania:

ILiM standardy GS1 czbILiM lancuchy dostaw czbILiM magazynowanie czbILiM transportILiM zarzadzanie zapasami czbILiM e-gospodarka czbILiM badania czbILiM ewnioski czb

             

  

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania