Organizacja GS1 Polska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Marka Polskiej Gospodarki

Aktualności

  • 1
  • 2
  • 3

Wykorzystanie standardu BPMN 2.0 w celu identyfikacji i mapowania procesów biznesowych: 19 listopada

Wykorzystanie standardu BPMN 2.0 w celu identyfikacji i mapowania procesów biznesowych: 19 listopada

Instytut Logistyki i Magazynowania serdecznie zaprasza na szkolenie stacjonarne pt. „Wykorzystanie standardu BPMN 2.0 w celu identyfikacji i mapowania procesów biznesowych”, zaplanowane na 19 listopada 2018 w Poznaniu. Szkolenie kierujemy do wszystkich osób zainteresowanych tematyką standaryzacji i projektowania procesów biznesowych. Business Process Model and Notation 2.0. (BPMN 2.0.) jest międzynarodowym standardem...

więcej

Szkolenie z dyrektywy fałszywkowej: 13 listopada

Szkolenie z dyrektywy fałszywkowej: 13 listopada

Zapraszamy BRANŻĘ FARMACEUTYCZNĄ na szkolenie pt. „Dwuwymiarowy łańcuch dostaw, czyli jak wdrażać dyrektywę fałszywkową” 13 listopada 2018 r. do Poznania.Od 2019 roku zaczną obowiązywać nowe wymagania prawne w zakresie identyfikacji produktów leczniczych oraz gromadzenia i wymiany danych na ich temat. Czy o nowych wymogach prawnych wiemy wszystko? Jak przygotować się...

więcej

Instytut Logistyki i Magazynowania na liście Ośrodków Innowacji

Instytut Logistyki i Magazynowania na liście Ośrodków Innowacji

Instytut Logistyki i Magazynowania otrzymał akredytację Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, trafiając tym samym ponownie na listę Ośrodków Innowacji.   Zgodnie z założeniem Ośrodkiem Innowacji zostają podmioty zajmujące się szeroko pojętą promocją i inkubacją innowacyjnej przedsiębiorczości, transferem technologii i dostarczaniem usług proinnowacyjnych, aktywizacją przedsiębiorczości akademickiej oraz współpracą z biznesem. Zakładanym efektem ich działalności...

więcej
A+ A A-

Rada do spraw transportu intermodalnego z udziałem pracowników naszego Instytutu

Fot. Marcin FoltyńskiOd początku roku 2013 odbyły się już dwa spotkania członków Rady do spraw transportu intermodalnego, powołanej na mocy rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Członkami Rady są między innymi przedstawiciele Instytutu Logistyki i Magazynowania, operatorów intermodalnych, PKP PLK S.A., PKP LHS oraz instytucji otoczenia biznesu jak Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Spedycji i Logistyki.


Spotkanie inauguracyjne otworzył Minister Massel. Przywołując zapisy Białej Księgi, zwrócił uwagę na potrzebę zwiększenia udziału przewozów intermodalnych w Polsce. Podkreślił, że zadaniem Rady, jako organu doradczego Ministra Transportu, będzie między innymi opiniowanie aktów prawnych oraz identyfikacja problemów z jakimi borykają się obecnie uczestnicy transportu intermodalnego.


Podczas kolejnego spotkania, członkowie - wśród nich Izabela Jeleń oraz Marcin Foltyński z Instytutu Logistyki i Magzynowania - zdefiniowali 16 tematów dotyczących zagadnień ekonomicznych, technicznych oraz organizacyjnych, którymi Rada powinna się zająć w pierwszej kolejności. Jednym z pilniejszych zagadnień jest obniżenie wysokości stawek za dostęp do infrastruktury kolejowej.  W związku z tym, pracownicy Urzędu Transportu Kolejowego przedstawili propozycję trzech scenariuszy obniżki stawek za dostęp do infrastruktury kolejowej. Szczegółowe wyniki analiz realizowanych wspólnie z przedstawicielami Instytutu Logistyki i Magazynowania zaprezentowane zostaną w trakcie kolejnych spotkań Rady.

 

 

 

     

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2012-2016

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj