Organizacja GS1 Polska
Instytut Logistyki i Magazynowania
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Marka Polskiej Gospodarki

Aktualności

  • 1
  • 2
  • 3

Pół wieku Instytutu Logistyki i Magazynowania

Pół wieku Instytutu Logistyki i Magazynowania

Kończą się jubileuszowe obchody działalności Instytutu Logistyki i Magazynowania, który nieprzerwanie od 50 lat pracuje na rzecz logistyki krajowej i międzynarodowej, wypracowując kolejne rozwiązania logistyczne dla potrzeb gospodarki narodowej, biznesu i nauki.   Zasługi Instytutu Logistyki i Magazynowania dla rozwoju polskiej logistyki są niepodważalne. Początkowo jako Centralny Ośrodek Gospodarki Magazynowej był zapleczem merytorycznym...

więcej

Bezpłatny warsztat dot. obowiązku odbioru e-faktur przez podmioty publiczne

Bezpłatny warsztat dot. obowiązku odbioru e-faktur przez podmioty publiczne

W imieniu Komisji Europejskiej, Ministerstwa Rozwoju oraz Instytutu Logistyki i Magazynowania w ramach wsparcia procesu wdrażania obowiązku odbioru faktur elektronicznych przez podmioty publiczne (wynikającego z postanowień Dyrektywy 2014/55/EU) zapraszamy pracowników podmiotów publicznych na bezpłatny warsztat organizowany w Warszawie, w siedzibie Ministerstwa Rozwoju w dniu 27 listopada 2017r. w godzinach 11.00...

więcej

Seminarium EMC, Poznań, 26 października 2017

Seminarium EMC, Poznań, 26 października 2017

Würth Elektronik oraz Instytut Logistyki i Magazynowania zorganizowali seminarium techniczne poświęcone zagadnieniom kompatybilności elektromagnetycznej (EMC). Zaproszenie na seminarium kierowane było szczególnie do projektantów systemów elektronicznych oraz osób pragnących poszerzyć swoja wiedzę z ww. zakresu.   Lokalizacja: Instytut Logistyki i Magazynowania, Laboratorium Urządzeń Elektronicznych Budynek B, sala B 311, ul. E. Estkowskiego 6,...

więcej
A+ A A-

Rada do spraw transportu intermodalnego z udziałem pracowników naszego Instytutu

Fot. Marcin FoltyńskiOd początku roku 2013 odbyły się już dwa spotkania członków Rady do spraw transportu intermodalnego, powołanej na mocy rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Członkami Rady są między innymi przedstawiciele Instytutu Logistyki i Magazynowania, operatorów intermodalnych, PKP PLK S.A., PKP LHS oraz instytucji otoczenia biznesu jak Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Spedycji i Logistyki.


Spotkanie inauguracyjne otworzył Minister Massel. Przywołując zapisy Białej Księgi, zwrócił uwagę na potrzebę zwiększenia udziału przewozów intermodalnych w Polsce. Podkreślił, że zadaniem Rady, jako organu doradczego Ministra Transportu, będzie między innymi opiniowanie aktów prawnych oraz identyfikacja problemów z jakimi borykają się obecnie uczestnicy transportu intermodalnego.


Podczas kolejnego spotkania, członkowie - wśród nich Izabela Jeleń oraz Marcin Foltyński z Instytutu Logistyki i Magzynowania - zdefiniowali 16 tematów dotyczących zagadnień ekonomicznych, technicznych oraz organizacyjnych, którymi Rada powinna się zająć w pierwszej kolejności. Jednym z pilniejszych zagadnień jest obniżenie wysokości stawek za dostęp do infrastruktury kolejowej.  W związku z tym, pracownicy Urzędu Transportu Kolejowego przedstawili propozycję trzech scenariuszy obniżki stawek za dostęp do infrastruktury kolejowej. Szczegółowe wyniki analiz realizowanych wspólnie z przedstawicielami Instytutu Logistyki i Magazynowania zaprezentowane zostaną w trakcie kolejnych spotkań Rady.

 

 

 

Sprawdź nasze rozwiązania:

ILiM standardy GS1 czbILiM lancuchy dostaw czbILiM magazynowanie czbILiM transportILiM zarzadzanie zapasami czbILiM e-gospodarka czbILiM badania czbILiM ewnioski czb

     

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2012-2016

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj