Organizacja GS1 Polska
Sie Badawcza UKASIEWICZ
Instytut Logistyki i Magazynowania, Instytut Badawczy
Instytut Logistyki i Magazynowania

Aktualności i wydarzenia

  • 1
  • 2

Krzysztof Sieczkarek nowym przewodniczącym IEEE EMC Society

Krzysztof Sieczkarek nowym przewodniczącym IEEE EMC Society

Przewodniczącym polskiej Sekcji IEEE EMC Society został dr inż. Krzysztof Sieczkarek - kierownik Centrum Technologii Radiowych i Kompatybilności Elektromagnetycznej w ŁUKASIEWICZ - Instytucie Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.Stowarzyszenie IEEE EMC Society (IEEE Electromagnetic Compatibility Society) to największa na świecie organizacja zajmująca się opracowywaniem i dystrybucją informacji, narzędzi i technik zmniejszania...

więcej

Czasopismo LOGISTYKA w wersji audio!

Czasopismo LOGISTYKA w wersji audio!

Czasopismo Logistyka w formie audiobooka - to zarówno ukłon w stronę osób niedowidzących i osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, którym poświęciliśmy część numeru 3/2020 naszego czasopisma, ale to także wygodny i atrakcyjny sposób na zapoznanie się z treściami czasopisma w samochodzie, autobusie, pociągu czy własnym domu. Nie masz czasu na czytanie?...

więcej
A+ A A-

Coraz więcej konsumentów dochodzi swoich praw

Coraz więcej konsumentów zna swoje prawa i próbuje je egzekwować. Świadczy o tym rosnąca liczba skarg składanych do rzeczników konsumenta. Niestety oznacza to również, że wiele sklepów internetowych nie respektuje praw konsumenta.

W 2010 roku, jak podaje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), około 25 tysięcy konsumentów złożyło skargę do powiatowych oraz miejskich rzeczników konsumenta, w związku z zakupami dokonanymi na odległość (czyli przez Internet) oraz poza siedzibą przedsiębiorcy (czyli np. podczas pokazów). To znacznie więcej niż w roku poprzednim, w którym odnotowano około 18 tys. skarg. Widać zatem, że coraz więcej konsumentów zna swoje prawa i próbuje je egzekwować. Liczba ta świadczy jednak o jeszcze jednej smutnej prawdzie. Wciąż wiele sklepów nie respektuje praw przysługujących konsumentom.

PEŁNY TEKST DO POBRANIA

     

 

© Instytut Logistyki i Magazynowania | 2019

Login or Register

LOG IN

Register

User Registration
or Anuluj